четвъртък, 19 януари 2017 г.

Пухчовци

Пак позакъснях с поста :) 
Всеки ден се заричам да седна на компютъра и от сутринта ме хващат задачите и време не остава :( Малкото ми момиченце е на ясла от 3 дни (взимам я още на обяд всъщност) и аз покрай нея съм малко в депресия, пък вчера бях рожденничка и помъдрях, уж :) 
Та да се върнем на темата, в Щурите предизвикателства/ The Crazy Challenges си имаме нова тема и тя е Black is back/Черното се завръща и през тази седмица ще имаме две предизвикателства, по които можете да се включите. Спонсори са ни Bugaboo stamps и аз си избрах ето тези пухчовци. Някакси не ми се вързаха изцяло в черно и сиво, затова добавих розово и бяло. Станаха много сладурски, надявам се и на вас да допаднат :)
Ето ги



Ще я покажа тук:

Няма коментари:

Публикуване на коментар